Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA

PDF
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 1 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 2 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 3 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 4 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 5 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 6 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 7 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 8 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 9 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 10 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 11 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 12 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 13 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 14 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 15 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 16 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 17 - Autoline
Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Image 18 - Autoline
Cette annonce vous intéresse ?
1/18
PDF
€ 18200
Prix net HT
≈ $ 21390
Contacter le vendeur
Marque: Mercedes-Benz
Année: 1992-06
Date de 1ère immatriculation: 1992-06
Kilométrage: 426300 mi
Capacité de charge: 26610 lb
Poids net à vide: 28510 lb
Poids total en charge: 55120 lb
Localisation: Pays-Bas Meerkerk6507 km to "United States/Columbus"
Identifiant dans le stock du vendeur: SN 58691579
Mise en ligne: Sep 8, 2025
Description
Modèle: HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT
Réservoir de carburant: 79.25 gal
Moteur
Puissance: 272 ch (200 kW)
Carburant: diesel
Volume: 584.1 po³
Nombre de cylindres: 6
Euro: Euro 2
Boîte de vitesses
Type: boîte manuelle
Nombre de vitesses: 8
Essieux
Nombre d'essieux: 3
Configuration de l'essieu: 6x2
Suspension: ressort/pneumatique
Empattement: 189 po.
Roues jumelées
Premier essieu: 385/65R22,5, freins - à tambour
Deuxième essieu: 315/80R22,5, freins - à tambour
Troisième essieu: 315/80R22,5, freins - à tambour
Freins
Système ABS
Cabine et confort
Rétroviseur chauffant
Options supplémentaires
Chauffage des sièges
Multimédia
Autoradio: CD
Dispositifs de sécurité
Limiteur de vitesse
Blocage du différentiel
Équipement supplémentaire
Prise de force (PDF)
Grue auxiliaire de chargement
Équipement supplémentaire
Boîte à outils
État
État: d'occasion
Informations supplémentaires
Couleur: blanc

Informations supplémentaires — Camion ampliroll Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA

Français
= Additional options and accessories =

- 8 Gears manual gearbox
- 200 Liter Fueltank
- Controlled slip differential
- Differential Lock
- DRUM BRAKES
- Hub reduction
- Hydraulic Kit
- Lift axle
- Luxery driversseat
- STEEL SUSPENSION

= Remarks =

GOOD CONDITION MERCEDES-BENZ SK2527 V6 6x2 FULL STEEL CHASSIS WITH 20.000 KG HOOK-ARM SYSTEM & HMF F1150 CRANE BEHIND CABIN!!
270HP, V6 ENGINE (MECHANICAL PUMP AND INJECTORS)!!
MANUAL GEARBOX!!
REDUCTION AXLE!!
STEEL SUSPENSION BACK AXLE!!
P.T.O.!!
HYDRAULIC KIT!!
ETC.!!

HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM CONTAINER SYSTEM (6.20 M. LONG)!!
HMF F1150 CRANE BEHIND CABINE WITH 2 HYDRAULIC SLIDING SECTIONS!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING AND DRIVING CONDITION, READY FOR THE JOB!!

MORE MERCEDES-BENZ 4x2 / 4x4 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; afficher les coordonnées

SHIPMENT, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN ALSO CHECK OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( afficher les coordonnées )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= More information =

General information
Cab: day

Transmission
Transmission: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 gears, Manual gearbox

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65R22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22,5; Max. axle load: 6500 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%

Functional
Crane: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, year of manufacture 1992, behind the cab
Make of bodywork: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact Sales Department or Erik Engel for more information
= Plus d'options et d'accessoires =

- Blocage de différentiel
- Différentiel d'écartement
- LAMES
- Réduction au moyeu

= Remarques =

GOOD CONDITION MERCEDES-BENZ SK2527 V6 6x2 FULL STEEL CHASSIS WITH 20.000 KG HOOK-ARM SYSTEM & HMF F1150 CRANE BEHIND CABIN!!
270HP, V6 ENGINE (MECHANICAL PUMP AND INJECTORS)!!
MANUAL GEARBOX!!
REDUCTION AXLE!!
STEEL SUSPENSION BACK AXLE!!
P.T.O.!!
HYDRAULIC KIT!!
ETC.!!

HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM CONTAINER SYSTEM (6.20 M. LONG)!!
HMF F1150 CRANE BEHIND CABINE WITH 2 HYDRAULIC SLIDING SECTIONS!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING AND DRIVING CONDITION, READY FOR THE JOB!!

MORE MERCEDES-BENZ 4x2 / 4x4 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; afficher les coordonnées

SHIPMENT, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN ALSO CHECK OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( afficher les coordonnées )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Transmission
Transmission: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 vitesses, Commande manuelle

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22,5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80R22,5; Charge maximale sur essieu: 6500 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%

Pratique
Grue: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, année de construction 1992, derrière la cabine
Marque de construction: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Afficher tout le texte
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Диференциал с ограничено приплъзване
- Колесен редуктор
= Další možnosti a příslušenství =

- Diferenciál s brzdou
- Omezený rozdíl v prokluzu
- Redukce náboje
- Uzávěrka diferenciálu

= Další informace =

Obecné informace
Kabina: den

Převodovka
Převodovka: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 převody, Manuální

Konfigurace náprav
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/65R22,5; Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315/80R22,5; Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 60%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 60%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 60%; Profil pneumatiky vpravo venku: 60%
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 315/80R22,5; Max. zatížení nápravy: 6500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%

Funkční
Jeřáb: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, rok výroby 1992, za kabinou
Značka karoserie: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
= Weitere Optionen und Zubehör =

- 8 Gange Getriebe Handschaltung
- BLATT GEFEDERT
- Comfortsitze Fahrer
- Differentialsperre
- Differentialsperre
- Hydraulic Anlage
- Lift Achse
- Nabenreduktion

= Anmerkungen =

GOOD CONDITION MERCEDES-BENZ SK2527 V6 6x2 FULL STEEL CHASSIS WITH 20.000 KG HOOK-ARM SYSTEM & HMF F1150 CRANE BEHIND CABIN!!
270HP, V6 ENGINE (MECHANICAL PUMP AND INJECTORS)!!
MANUAL GEARBOX!!
REDUCTION AXLE!!
STEEL SUSPENSION BACK AXLE!!
P.T.O.!!
HYDRAULIC KIT!!
ETC.!!

HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM CONTAINER SYSTEM (6.20 M. LONG)!!
HMF F1150 CRANE BEHIND CABINE WITH 2 HYDRAULIC SLIDING SECTIONS!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING AND DRIVING CONDITION, READY FOR THE JOB!!

MORE MERCEDES-BENZ 4x2 / 4x4 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; afficher les coordonnées

SHIPMENT, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN ALSO CHECK OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( afficher les coordonnées )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 Gänge, Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22,5; Max. Achslast: 6500 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%

Funktionell
Kran: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, Baujahr 1992, hinter der Kabine
Marke des Aufbaus: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Sales Department oder Erik Engel, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Differentialespærre
- Navreduktion
- Spærredifferentiale
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 gear, Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22,5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80R22,5; Maks. akselbelastning: 6500 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%

Funktionelle
Kran: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, produktionsår 1992, bag førerhuset
Karosserifabrikat: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
- Μείωση πλήμνης
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo de diferencial
- Diferencial con deslizamiento limitado
- Reducción de buje

= Comentarios =

GOOD CONDITION MERCEDES-BENZ SK2527 V6 6x2 FULL STEEL CHASSIS WITH 20.000 KG HOOK-ARM SYSTEM & HMF F1150 CRANE BEHIND CABIN!!
270HP, V6 ENGINE (MECHANICAL PUMP AND INJECTORS)!!
MANUAL GEARBOX!!
REDUCTION AXLE!!
STEEL SUSPENSION BACK AXLE!!
P.T.O.!!
HYDRAULIC KIT!!
ETC.!!

HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM CONTAINER SYSTEM (6.20 M. LONG)!!
HMF F1150 CRANE BEHIND CABINE WITH 2 HYDRAULIC SLIDING SECTIONS!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING AND DRIVING CONDITION, READY FOR THE JOB!!

MORE MERCEDES-BENZ 4x2 / 4x4 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; afficher les coordonnées

SHIPMENT, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN ALSO CHECK OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( afficher les coordonnées )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= Más información =

Información general
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 marchas, Cambio manual

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22,5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80R22,5; Carga máxima del eje: 6500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%

Funcional
Grúa: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, año de fabricación 1992, detrás de la cabina
Marca carrocería: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Navan alennus
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Ograničeni diferencijal proklizavanja
- Redukcija na glavčini
= További opciók és tartozékok =

- Differenciálzár
- Kerékagy-áttétel
- Korlátozott csúszáskülönbség
- Szabályozott önzáró differenciálmű

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Sebességváltó
Sebességváltó: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 fogaskerekek, Kézi

Tengelykonfiguráció
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65R22,5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80R22,5; Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80R22,5; Maximális tengelyterhelés: 6500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%

Funkcionális
Daru: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, építési év 1992, a vezetőfülke mögött
Karosszéria gyártmánya: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Differenziale a slittamento limitato
- Riduzione nel mozzo

= Ulteriori informazioni =

Informazioni generali
Cabina: giorno

Trasmissione
Trasmissione: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 ingranaggi, Manuale

Configurazione dell'asse
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/65R22,5; Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315/80R22,5; Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 60%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 60%; Profilo del pneumatico interno destro: 60%; Profilo del pneumatico esterno destro: 60%
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 315/80R22,5; Carico massimo per asse: 6500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%

Funzionale
Gru: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, anno di costruzione 1992, dietro la cabina
Marca della carrozzeria: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- 8 Versnellingen handgeschakeld
- 200 liter Brandstoftank
- BLADGEVEERD
- Differentieelblokkering
- Hydraulic set
- Lift-as
- Luxe chauffeurstoel
- Naaf reductie
- Sperdifferentieel
- TROMMEL REMMEN

= Bijzonderheden =

GOOD CONDITION MERCEDES-BENZ SK2527 V6 6x2 FULL STEEL CHASSIS WITH 20.000 KG HOOK-ARM SYSTEM & HMF F1150 CRANE BEHIND CABIN!!
270HP, V6 ENGINE (MECHANICAL PUMP AND INJECTORS)!!
MANUAL GEARBOX!!
REDUCTION AXLE!!
STEEL SUSPENSION BACK AXLE!!
P.T.O.!!
HYDRAULIC KIT!!
ETC.!!

HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM CONTAINER SYSTEM (6.20 M. LONG)!!
HMF F1150 CRANE BEHIND CABINE WITH 2 HYDRAULIC SLIDING SECTIONS!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING AND DRIVING CONDITION, READY FOR THE JOB!!

MORE MERCEDES-BENZ 4x2 / 4x4 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; afficher les coordonnées

SHIPMENT, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN ALSO CHECK OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( afficher les coordonnées )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= Bedrijfsinformatie =

ENGEL TRUCKS B.V. the “One Stop Shop” trading partner in Holland. We are selling vehicles over more than 75 countries in the world!

We can offer you the total package for the truck business like;
• Sales of new-/used trucks/trailers/vans (more than 70 vehicles in stock!!).
• Sales of all kind of trucks parts (new or used).
• Loading/stacking for shipment or transport.
• Shipment, all over the world.
• Transport of your vehicles inside Europe.
• Custom-/export documents.
• Repair of all vehicles in our Workshop.
• Etc.

That’s why ENGEL TRUCKS B.V. is your real “GLOBAL TRADING PARTNER”.

Please contact us for all our possibilities or check our website afficher les coordonnées

Looking forward doing business with you!!

afficher les coordonnées

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22,5; Max. aslast: 6500 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%

Functioneel
Kraan: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, bouwjaar 1992, achter de cabine
Merk opbouw: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Sales Department of Erik Engel
- Differensial med begrenset sperre
- Differensialsperre
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Navreduksjon
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym – szpera
- Redukcja piasty

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 biegi, Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 6500 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%

Funkcjonalność
Żuraw: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, rok produkcji 1992, z tyłu kabiny
Marka konstrukcji: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Diferencial de deslize limitado
- Redução do cubo

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 velocidades, Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22,5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80R22,5; Máx carga por eixo: 6500 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%

Funcional
Grua: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, ano de fabrico 1992, atrás da cabina
Marca da carroçaria: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Butuc reductor
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Diferențial cu patinare limitată
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с повышенным внутренним сопротивлением
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Редукторы ступицы

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 передачи, Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/65R22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22,5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80R22,5; Макс. нагрузка на ось: 6500 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%

Функциональность
Кран: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, год выпуска 1992, сзади кабины
Марка кузова: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Diferenciál s riadeným sklzom
- Diferenciál s obmedzeným preklzávaním
- Redukcia náboja
- Uzávierka diferenciálu

= Ďalšie informácie =

Všeobecné informácie
Kabína: deň

Prevodovka
Prevodovka: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 prevody, Manuálne

Konfigurácia náprav
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/65R22,5; Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315/80R22,5; Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 60%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 60%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 60%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 60%
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 315/80R22,5; Max. zaťaženie nápravy: 6500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%

Funkčné
Žeriav: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, rok výroby 1992, za kabínou
Značka karosérie: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
= Extra tillval och tillbehör =

- Differentialbroms
- Differentiallås
- Navreduktion
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Transmission
Transmission: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 växlar, Manuell

Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22,5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22,5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80R22,5; Max. axellast: 6500 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%

Funktionell
Kran: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, byggnadsår 1992, bakom kabinen
Fabrikat av karosseri: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Diferansiyel kilidi
- Kilitli diferansiyel
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Poyra hız düşürme
Important
L'offre est présentée uniquement à titre informatif. Veuillez contacter le vendeur pour plus d'informations.
Conseils concernant l'achat
Conseils de sécurité
Vérification du vendeur

Si vous décidez d'acheter un véhicule ou du matériel à bas prix, assurez-vous que vous communiquez avec un vendeur réel. Cherchez autant d'informations sur le propriétaire que possible. Un escroc peut se faire passer pour une société réelle. En cas de doute, contactez-nous en utilisant le formulaire de commentaires afin que nous effectuions un contrôle supplémentaire.

Vérification du prix

Avant d'effectuer un achat, étudiez attentivement plusieurs offres de vente afin de connaître le coût moyen du modèle de véhicule ou d'équipement que vous avez choisi. Si le prix de l'offre qui vous intéresse est très inférieur aux offres similaires, réfléchissez bien. Une différence de prix considérable peut indiquer la présence de défauts cachés ou une tentative d'escroquerie.

N'achetez pas de produits dont le prix est trop différent du prix moyen de produits similaires.

Ne consentez pas à payer une caution ou une avance douteuse. En cas de doute, n’hésitez pas à demander des précisions, des photos et des documents supplémentaires, vérifier l'authenticité des documents ou encore poser des questions.

Prépaiement douteux

C'est l'arnaque la plus répandue. Des vendeurs malhonnêtes peuvent demander une avance sur le montant total pour « réserver » votre achat. De cette manière, ils peuvent recueillir un montant considérable, puis disparaître.

Des variantes de cette fraude peuvent être :
  • Faire un prépaiement sur la carte
  • N'effectuez pas de prépaiement sans établir de documents confirmant le transfert d'argent si le vendeur vous semble suspect au cours de vos échanges.
  • Transfert de l'argent sur le compte séquestre
  • Méfiez-vous de ce genre de demandes, il est très probable que vous soyez en train de communiquer avec un fraudeur.
  • Virement sur le compte d'une société avec un nom similaire
  • Soyez vigilant(e), des fraudeurs peuvent se faire passer pour des entreprises connues en introduisant des modifications mineures dans le nom. Ne transférez pas d'argent en cas de doute sur le nom de l'entreprise.
  • Substitution de ses propres coordonnées dans la facture d'une entreprise réelle
  • Avant d'effectuer le virement, vérifiez que les coordonnées indiquées sont exactes et qu'elles appartiennent à l'entreprise indiquée.
Vous avez trouvé une arnaque ?
Faites-le-nous savoir
Conseils de sécurité
PDF
Vous vendez des machines et des véhicules ?
Avec nous, c'est possible !
Annonces similaires
Prix sur demande
1992
Puissance 310 ch (228 kW) Euro Euro 1 Carburant diesel Capacité de charge 23810 lb
Pays-Bas, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
depuis 6 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
€ 14750 ≈ $ 17340
1995
251300 mi
Puissance 310 ch (228 kW) Euro Euro 1 Carburant diesel Capacité de charge 20370 lb Configuration de l'essieu 4x2 Suspension pneumatique/pneumatique
Pays-Bas, Venlo
GAST TRUCKS VENLO BV
depuis 20 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
€ 18500 ≈ $ 21740
2004
304100 mi
Puissance 280 ch (206 kW) Euro Euro 3 Carburant diesel Capacité de charge 29190 lb Configuration de l'essieu 6x4 Suspension ressort/ressort
Pays-Bas, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
depuis 9 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
Prix sur demande
1991
Puissance 290 ch (213 kW) Carburant diesel Configuration de l'essieu 6x4
Pays-Bas, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
depuis 6 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
Prix sur demande
1993
Puissance 313 ch (230 kW) Carburant diesel Capacité de charge 31530 lb Configuration de l'essieu 6x4
Pays-Bas, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
depuis 6 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
€ 17950 ≈ $ 21100
2014
134400 mi
Puissance 299 ch (220 kW) Euro Euro 6 Carburant diesel Capacité de charge 28840 lb Configuration de l'essieu 6x2 Suspension pneumatique/pneumatique Marque de la carrosserie VDL
Pays-Bas, Drachten
Boonstra Schadevoertuigen
depuis 6 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
€ 24500 ≈ $ 28800
2010
163500 mi
Puissance 156 ch (115 kW) Euro Euro 5 Carburant diesel Capacité de charge 3395 lb Configuration de l'essieu 4x2 Suspension ressort/pneumatique
Pays-Bas, Andelst
CLEANMAT
depuis 14 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
Prix sur demande
1989
123400 mi
Puissance 290 ch (213 kW) Carburant diesel Capacité de charge 32630 lb Configuration de l'essieu 6x6 Suspension ressort/ressort
Pays-Bas, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
depuis 6 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
€ 16900 ≈ $ 19860
1995
256600 mi
Puissance 245 ch (180 kW) Euro Euro 2 Carburant diesel Configuration de l'essieu 4x4
Allemagne, Bovenden
Gassmann GmbH
depuis 12 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
€ 18950 ≈ $ 22270
1996
169800 mi
Puissance 244 ch (179 kW) Euro Euro 1 Carburant diesel Capacité de charge 19750 lb Configuration de l'essieu 4x2 Suspension ressort/ressort
Pays-Bas, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
depuis 9 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
€ 9950 ≈ $ 11700
1991
238500 mi
Carburant diesel Configuration de l'essieu 4x4 Suspension ressort/ressort
Pays-Bas, Groot-Ammers
RH Trucks BV
depuis 10 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
€ 14950 ≈ $ 17570
1994
405800 mi
Euro Euro 2 Carburant diesel Capacité de charge 21660 lb Configuration de l'essieu 4x2 Suspension ressort/ressort
Belgique, Gistel (West-Vlaanderen)
Viatra Trucks NV – Vian NV
depuis 14 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
€ 70000 ≈ $ 82280
2019
224000 mi
Puissance 430 ch (316 kW) Euro Euro 6 Carburant diesel Capacité de charge 32190 lb Configuration de l'essieu 6x2 Suspension ressort/pneumatique
Pays-Bas, Hoogerheide
Contacter le vendeur
€ 36900 ≈ $ 43370
2010
300300 mi
Puissance 320 ch (235 kW) Euro Euro 5 Carburant diesel Capacité de charge 31700 lb Configuration de l'essieu 6x2
Pays-Bas, Rheden
Contacter le vendeur
€ 35500 ≈ $ 41730
2008
343600 mi
Puissance 410 ch (301 kW) Euro Euro 5 Carburant diesel Configuration de l'essieu 8x2
Pays-Bas, Oss
Battels Trucks
depuis 6 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
€ 35500 ≈ $ 41730
2008
343600 mi
Puissance 410 ch (301 kW) Euro Euro 5 Carburant diesel Configuration de l'essieu 8x2
Pays-Bas, Oss
Battels Trucks
depuis 6 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
€ 24950 ≈ $ 29330
2004
366300 mi
Puissance 230 ch (169 kW) Euro Euro 3 Carburant diesel Capacité de charge 21630 lb Configuration de l'essieu 4x2 Suspension ressort/pneumatique
Pays-Bas, Groot-Ammers
RH Trucks BV
depuis 10 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
€ 70000 ≈ $ 82280
2019
203800 mi
Puissance 430 ch (316 kW) Euro Euro 6 Carburant diesel Capacité de charge 31360 lb Configuration de l'essieu 6x2 Suspension ressort/pneumatique
Pays-Bas, Hoogerheide
Contacter le vendeur
Prix sur demande
2013
549400 mi
Puissance 450 ch (331 kW) Euro Euro 6 Carburant diesel Capacité de charge 35520 lb Configuration de l'essieu 6x2 Suspension ressort/pneumatique
Pays-Bas, Andelst
Geurts Trucks B.V.
depuis 12 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
Prix sur demande
578400 mi
Euro Euro 5 Carburant diesel Configuration de l'essieu 8x4
Pays-Bas, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
depuis 9 ans sur Autoline
Contacter le vendeur